понеделник, 10 декември 2007 г.

Защитници на боя

Не можех да повярвам на убедеността,с която неизвестният автор на статията излагаше предимствата на боя.Честно казано,заприлича ми на извратен майтап.Такъв цинизъм лъхаше от написаното.Неволно се запитах кой е тоя никаквец,който ще ми твърди,че боят е полезен?Аз не смятам така.Боят озлобява.Има и други начини,по-цивилизовани,да се възпитава и въздейства.Анонимният "драскач"тутакси ми падна в очите.Заприлича ми на някое нахално журналистче,което се опитва да блесне с фиктивни писателски достойнства.
По принцип уважавам чуждото мнение,но не и когато се касае за физическо и психическо малтретиране над хората.Е,тогава просто не мога да си замълча.Именно от мнения като това се възпитават насилници.Възможно е и статията да е дело на арогантен пубер,който отстоява идеологията на новото време-насилие като начин да сплашиш и да държиш в подчинение,да получиш каквото искаш.Идеология,която той,нищо чудно,да прилага в ежедневието си.Макар че написаното бе сравнително грамотно,а по принцип голяма част от подрастващите в съвремието не знаят да пишат правилно.
но както и да е.ще вметна и друго-свободата на словото си има граници.когато пишеш неща,които биха могли да възпитават зле,трябва да бъдеш санкциониран.Особено за материали,подбуждащи към насилие.А боят най-вече е насилие.може би хората от едно време са вярвали в неговата ефикасност при възпитаването на децата,но времената се промениха.Само че някои индивиди явно си живеят още в първобитнообщинния строй.

Няма коментари: